søndag 15. januar 2012

Skål!

Eller kurv. Men kurv får ikke riktig den samme schwungen. Jeg fant i alle fall ut at jeg måtte strikke noe overkommelig for å vise (meg selv) hvor fint dette tidligere omtalte trapilho-garnet kan bli. Kanskje jeg får motivasjon til å fullføre en også tidligere omtalt puff. Så jeg strikket en kurv. Aner ikke hva jeg skal bruke den til, men den ble i alle fall ferdig i en fei. Oppskrift hadde jeg ikke, så det ble fri fantasi fra ende til annen. Bunnen er heklet, mens resten er strikket i perlestrikk. Fin farge om ikke annet!

2 kommentarer:

  1. Hei Lene! Så fin blogg du har. Det høres ut som du har en deilig hverdag for tiden med pusking hjemme og en liten prins! Gode dager videre:-)

    Klemmer fra Sigrid i Tromsø

    SvarSlett
  2. Hei Sigrid! Takk for koselig hilsen! Jeg koser meg veldig med lille prinsen som vokser superfort og plutselig ikke er så liten lenger. Dagene flyr! Det er virkelig en vidunderlig tid.

    Mange gode tanker sendes din vei! Stor klem:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...