tirsdag 24. januar 2012

- Kan jeg få en burger med alt?

Klokken er kvart over fire og det hele begynner med forsiktige grynt fra babysengen. Jeg er etter hvert blitt ganske stødig i babyspråk og det er sjelden vanskelig å vite hva han vil, vår fine sønn. Han vet å gi beskjed, akkurat som foreldrene.
Følgende nattlige samtale finner sted titt og ofte for tiden. Fritt oversatt går den omtrent som følger:
Sønn:- Kan jeg få en burger med alt?
Mor:- Du vil ikke heller bare vente til frokost da?
Sønn: Njeeee. Jeg vil ha en burger med alt. NU!
Mor:- Ja, det vil du nok, men tenk så deilig det er å ligge under dynen helt til morgenen.
Sønn:- MAAAAAMMA, jeg vil ha en burger med AAAAALT!!!
Å mamma mia... På dette stadiet er det bare til å reagere før bildene på veggene begynner å ramle ned. Kan skjønne barnet må få mat. Burger med alt må det minst være. Hva tenkte jeg på?

Det må føles godt å være sjef.

3 kommentarer:

  1. Hohoho, jeg ler! :)
    Her serveres det også burger med alt nattestid, og gjerne mer enn en gang om natten.
    Barna må jo få mat, må vite!
    15 mnd og sjef må være helt konge :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Hehe, ja det må jo bare være helt konge:)

    Her var nattmat ut i to måneder, men så plutselig var det krav om servering til ukristelige tider igjen. Og da kjentes dynen ut som om den veide flere tonn. Men han som bestilte var meget insisterende for å si det mildt!

    Jeg har for øvrig en mistanke om at denne vesle guttens sjefsposisjon også er av den langvarige sorten;)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Fantastisk!!!

    Herlig sjef:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...