tirsdag 17. januar 2012

Schmokk schmokk!

Og vips var stuen snudd og ommøblert. Vips så er egentlig alt klart for nedriving av vegg mellom stue og kjøkken. Skummelt... Og gøy!
Nå har jeg planer om å begynne kjøkkentegning for alvor. Vi er virkelig klar for å bli kvitt vårt gamle, stygge og utrolig upraktiske kjøkken. Kan ikke helt skjønne at vi har levd med det i snart fem år.
Det er rart egentlig. Jeg har i grunnen ikke irritert meg så veldig over dette kjøkkenet, før nå når vi har bestemt oss for å pusse opp. Jeg har ikke likt det akkurat, men man kan vel si jeg har levd greit med det. Men nå, når vi har bestemt oss, ja da kan vi liksom ikke vente. Kjøkkenet må ut, og det helst litt brennkvikt!

Men vi får prøve å tålme oss litt og gjøre ting i riktig rekkefølge. Planlegging er jo som kjent halve jobben;)

P.S: Bilde av vår ommøblerte stue kan jeg dessverre ikke vise helt ennå, for akkurat nå ser det ut som en liten bombe har gått av her. I morgen blir den store ryddedagen. Tenker det blir bra til slutt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...