lørdag 14. januar 2012

Ikke et rosa helikopter, men...

et modellfly i tre, som skal få farge, men fortsatt uvisst hvilken! På vei i posten, fra Hong Kong av alle steder. Kjøpt på eBay i et ivrig øyeblikk på jakt etter noe helt annet. Er det ikke alltid sånn med nettshopping? Flyet skal males og henges i taket på rommet til prinsen. Det ser jo såre enkelt ut, og kanskje blir det ikke så fint som jeg innbiller meg at det skal bli. Men jeg gleeder meg! Skal pønske ut farge(r) mens jeg venter. Tar gjerne imot forslag fra leserne av denne forholdsvis nye bloggen! Det har ikke akkurat vært en storm av kommentarer her til nå, men kanskje er dette en fin anledning til å sette tastaturet i virksomhet?!?


2 kommentarer:

  1. Hei på deg,

    Så fin bloggen din er blitt ;)
    Tror prinsen blir glad for flyet som nå flyr fra Hong Kong.

    Flyet synes jeg bør være hvitt, blått og kanskje grått. Maskulint og stilig tror jeg.

    Lykke til med barnerommet!!

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen! Jeg fikk mail tidligere i uken, om at leveringstid på flyet kan være så mye som 4-6 uker (!) så jeg har jammen god tid til å plukke ut farger. Takk for forslag! Noe blått blir det vel garantert. Og kanskje grått på hjul, propell osv? Håper det blir bra!

    God helg til deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...