tirsdag 28. februar 2012

Give away med Minimikki!

Bli med på give away og vinn et gavekort på kr. 500,- hos Minimikki!

Her har jeg samlet et lite utvalg av ting jeg kunne finne på å ønske meg fra Minimikki sine hyller. Det er mye mer!

Minimikki åpner ny, stor butikk i Fridalsveien 42 (like ved Hope mat) førstkommende fredag. Gamle og nye kunder ønskes velkommen med åpningstilbud, gaveposer og lett servering. Butikken åpner klokken 10, og i tillegg til åpningstilbudene fredag er det 20 % avslag på alle vårens klær og sko fredag og lørdag.
Og til dere som har base andre steder enn i Bergen - Minimikki har en aldeles glimrende nettbutikk! Den finner du her: www.minimikki.no.

Gavekortet kan benyttes både i butikken i Bergen og i nettbutikken.

Reglene er enkle og du trenger slett ikke ha egen blogg for å være med. Det er mulig å ta 1, 2 eller 3 lodd ved å gjøre følgende:
1 lodd: Legg inn kommentar til denne artikkelen.
2 lodd: Del denne artikkelen på Facebook ved å bruke deleknappen under artikkelen.
3 lodd: Legg link til denne artikkelen på din egen blogg, dersom du har en.
Skriv i kommentaren din om du har tatt 1, 2 eller 3 lodd.

En heldig vinner trekkes ut onsdag 7. mars!

Elisabeth som driver Minimikki er en bekjent av meg og en drivende dyktig dame med genuin interesse for design for småtasser. Hun startet Minimikki i 2008, er selv småbarnsmor og superflink til å plukke ut fine, fargerike klær til barn. Minimikki tilbyr hovedsakelig skandinavisk design, og fører kvalitetsmerker som Katvig, Småfolk, Ej Sikke Lej, Sebra, Blafre og Lilleba, for å nevne noen. I butikken finnes også smakfullt interiør til barnerommet og et utvalg leker, og har du lyst på noe til deg selv så finner du det også! Egenpleieprodukter, smykker fra Sweet eller Pukka te for eksempel.

Jeg gleder meg til å dele ut den første give away'en på Hverdagssnop! Lykke til!


16 kommentarer:

  1. Oi, så kjekk give away!
    Her MÅ jeg vinne, hihi :)
    Trekker to lykkelodd jeg! Fant ikke facelinken, men går bare inn på facebook og finner siden der.
    (Det er sikkert bare jeg som ikke ser den i innlegget ditt i farten).
    Klem på du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Der var du! Mine to første give away-lodd ever er herved utdelt - ikke verst!

      Tenkte dere bare kunne bruke deleknappen under kommentarfeltet jeg - og dele denne artikkelen på FB. Men lik gjerne Minimikki på Face også:)

      Klem tilbake!

      Slett
  2. Så kjekt med give away :-)
    blir 2 lodd på meg om jeg har gjort rett nå :-)

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har fått deg, Lene! Er blitt bloggavhengig etter jeg begynte i permisjon, så nå blir jeg fast følger hos deg også ;-)

    Elsker Minimikki, så da blir det 2 lodd på meg - deler på FB og kommentar.

    Klem fra Marit & Mathilde ;-)

    SvarSlett
  4. Sissel Fuglestad2. mars 2012 kl. 21:41

    To lodd til meg også, kjekt med give away! :-)

    Hilsen Sissel

    SvarSlett
  5. Prøver lykken jeg også, så to lodd til meg :)

    Monica :)

    SvarSlett
  6. Fin blogg du har! Gleder meg til å følge videre.
    Trekker 3 lykke lodder! Stikk gjerne innom min blogg om du vil!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Denne liker vi =)
    sprer budskapet videre på FB i samme slengen jeg...Hurra meg rundt, tenk om lykken står meg bi ???? :)

    SvarSlett
  8. Erlend Haugland6. mars 2012 kl. 14:32

    Hei hei Lena

    Dette var jo en veldig fin blogg. Har også linket den på Facebook, så nå har jeg vel to vinnermuligheter?

    SvarSlett
  9. Ops, skrivefeil. "Hei hei LenE" skulle det stå

    SvarSlett
  10. Underslår ikke underholdningsverdien av å vinne barnetøy eller pukka-te!
    Kan i samme slengen annonsere avhengighet (takket være Hilde) av after dinner eller grønn chai med varm rismelk. Anbefales. Fint å ha alternativer til den saliggjørende kaffen.
    Deler og på trynebok.
    To lodd? Tre?

    Karianne

    SvarSlett
  11. Hei Lene!
    Fin bloggg, og det hadde vært moro å vinne gavekort.
    2 lodd har jeg :)
    Hilsen Marit Ottersen

    SvarSlett
  12. Karianne Haugland6. mars 2012 kl. 20:36

    Fantastisk fin blogg Lene. Likte veldig godt den nye lampen dere har fått i hus! Tar meg et lodd jeg :) Karianne

    SvarSlett
  13. Så gøy :) Nå har jeg delt på FB'en. Blir vel to på meg da??

    SvarSlett
  14. Har delt på Facebook og holder en knapp på meg som vinner i aften:) Minimikki har veldig mye fint jeg kunne ha lyst til å snope:)

    SvarSlett
  15. Delt på facebook:)
    mvh
    camilla finsås

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...