fredag 24. februar 2012

Tulips in my head...

...sang Morten Abel den gangen han samlet på sommerfugler i alle farger og størrelser. Det var tider det!

Jeg synes det er veldig kjekt å ta bilder og har et håp om å bli ganske mye bedre til det enn jeg er nå. Det siste året har jeg gjort noen investeringer på utstyrsfronten, noe som har gjort at fotografering har blitt enda kjekkere. For tiden bugner det av tulipaner her i 118 - av ulike årsaker, men mest av tilfeldigheter. Skal ikke klage på det altså! I tillegg til å være velduftende og fine, gir blomstene god anledning til å bli kjent med 50 millimeteren, som jeg har hatt lyst på lenge men ikke har spesielt god greie på. Øvelse gjør mester, sa jeg, og knipset i vei.








Til slutt: Jeg liker å ta bilder av alt som er vakkert. Dermed er lille smilefjes ofte å finne foran linsen min, noe han ikke alltid setter like stor pris på:

Jeg ønsker alle en fargerik helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...