torsdag 8. mars 2012

Og vinneren er...

Etter en god, gammeldags loddtrekning med lapper i hatt og hele pakken - står vi nå igjen med en heldig vinner som kan handle for kr. 500,- hos Minimikki. Vinneren er....(trommevirvel)......:



Ser dere det? Det er Veronika med den fine bloggen i vinduskarmen som stikker av med gavekort etter historiens første give away her på Hverdagssnop. Jeg håper det blir flere, for dette var litt moro. Gratulerer til Veronika! Håper dere som ikke vant denne gangen blir med neste gang. Det koster jo ingenting:)



Ta gjerne en tur innom Minimikki sin nettbutikk med eller uten gavekort - fri frakt i hele mars måned!

Takk til alle som var med!

7 kommentarer:

  1. Grattis til henne :) Har jammen fått dilla på blogg nå jeg, er så gøy å se hva folk driver med :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant det er kjekt? Kanskje du skal få deg en blogg du også! Grådig gøy:)

      Slett
  2. Ååååå...har jeg vunnet? Så moro!!! TUSEN TAKK!! Gleder meg til å gå å shoppe til lille prinsessa mi!! :-)

    SvarSlett
  3. hei!!

    Heldige meg!!
    Trenger du adressa mi kanskje?
    Eller ligger gavekortet hos Minimikki?
    Jeg er jo heldig å bor i nærheten så jeg kan handle i butikken og ikke på nettet. :-)
    Bare gi en lyd!! Gleder meg til litt shopping! :-)
    ha en fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldige deg ja, kunne godt tenkt meg et gavekort selv jeg;)

      Jeg skal høre med Elisabeth hvordan vi skal gjøre det sånn praktisk sett. Om du likevel skal i butikken er det vel kanskje like greit at du bare henter gavekortet der...? Jeg skal undersøke:)

      God helg!

      Slett
    2. Hører fra deg jeg da! Bare send meg et lite ord på not308@gmail.com
      Tusen takk igjen! :-)

      Slett
    3. Det var morsomt, hadde akkurat sendt deg en mail da jeg så denne kommentaren;) Fant mailadr din inne på profilen.

      Lykke til med shoppingen! Klem:)

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...