torsdag 22. mars 2012

Ønskes i sofakroken

I dag blir det hurtigblogging innimellom febermåling og snørrtørking. Begge guttene mine er syke og jeg bruker all min tid på å ta vare på dem så godt jeg kan. Lille smilefjes har heldigvis et humør som ikke lar seg knekke så lett. Han smelter mammahjertet med å hikste av latter når jeg tullehikker, selv med nesten 40 i feber. Tullehikking er noe av det morsomste som finnes, synes smilefjes.

Nå er godgutten lagt og jeg har sunket ned i sofaen blant gamle, slitte puter. Tenk så mye bedre det hadde vært for en sliten mor å kunne hvile seg på disse her i stedet:
Disse putene fra Hay heter Dot (åff kårs) og finnes i ulike størrelser og i mange gøye farger. Friskuser! (Bilde lånt fra www.hayshop.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...