fredag 20. juli 2012

Snop til nytt kjøkken!


New Norm Bottle krydderkverner fra Menu er på plass på kjøkkenbenken! Der passet de helt perfekt, som jeg trodde, og så er de litt lurere konstruert enn mange andre krydderkverner. Selve kvernen sitter nemlig på toppen av sylinderen i stedet for nederst. Dermed slipper du å sette den fra deg med kvernen ned, og du unngår irriterende dryss på benken og i skapet. Dessuten kan grovheten på kvernen justeres, og gode å holde i er de også.
Krydderkvernene kom i hus sammen med en sort salatbolle og salatbestikk fra Normann Copenhagen. Innflyttingsgave til oss selv på nytt kjøkken. Vel fortjent, om jeg nå absolutt må si det selv.

Har jeg bakt sier du? Ja, faktisk. Baking er på ingen måte min greie, men for Smilefjes gjør jeg selvsagt unntak. Han jobber for tiden med å få frem fine hvite isfjell av noen jeksler stakkar. Klart det gir ubehag i en liten munn. Derfor får han babyvennlige kjeks å gnage på. De var veldig enkle å lage, og gikk utrolig nok rett hjem hos min frustrerende kresne sønn. Oppskriften fant jeg hos bare barnemat, blant mange andre fine oppskrifter til sultne småtroll. Kan anbefales!

Her er det sol og sommer som preger dagene, enn så lenge. Vi nyter det med så mye utetid som mulig! Helgen skal likevel brukes til å male ferdig lister og få på plass de aller siste detaljene på kjøkkenet. Så da er det håp om at jeg snart skal få tatt bildene som jeg har lovet i pinlig lang tid.

God sommerhelg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...